Учителі зарубіжної літератури

План
проведення районного семінару - практикуму
вчителів зарубіжної літератури на базі Петрівської ЗШ І – ІІІ ступенів

Дата проведення: 27 листопада 2018 року
Проблема семінару. Інтегроване навчання на уроках зарубіжної літератури як шлях до формування творчої успішної особистості

Мета семінару: ознайомлення із особливостями інтеграції освітнього процесу на уроках зарубіжної літератури, що забезпечують умови для життєвого самовизначення, самореалізації кожного учня, формування творчої успішної особистості

0830-0900
Зустріч  учасників районного семінару
                 Скворцова О.М., заступник директора з навчально-                   виховної роботи
                             Методичний рецепшен

0900-0930
1. Квік – налаштування. Я - особистість
2. Вправа Долонька
                 Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
3.Особливості акмезорієнтованого освітнього середовища
                                             Гнатюк Л.Г., директор школи
4. Інтеграція: данина моді чи необхідність?
                                            Горбанець Л.М., методист РМК
5. Ознайомлення з планом семінару
                 Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
                           Педагогічний мікс
0940-1110
Фрагмент уроку зарубіжної літератури ( 9 клас).
Розвиток зв’язного мовлення.
Захист проектних робіт учнів у рамках уроку психологічного малюнку персонажів.
Методична мета: розвиток в учнів інтересу до вивчення предмета, підвищення
ефективності самостійної роботи, індивідуалізації процесу навчання.
                                                    Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
Методичний майданчик.
Майстер – клас Шарової Н.Я. із проблеми «Креолізований текст на уроках
зарубіжної літератури як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».
Методична мета: використання методичних прийомів, які програмують
позицію учня як  активного співтворця уроку.
Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
Корисні поради.
Як залучити учнів до творчості?
Методична мета: використання методичних прийомів, які програмують
позицію учня - творчої успішної особистості.                                     
                                                     Теренюк Т.Б., учитель зарубіжної літератури
                                                     Мисік О.М., керівник гуртка «Мистецтво слова»
1115 -1140
Презентаційний меседж.
Використання прийомів швидкого читання для засвоєння навчального
матеріалу.
Методична мета:  забезпечення практичної спрямованості освітнього процесу,
формування універсальних компетенцій учнів  на уроках.
                                                          Плис  О.В., учитель початкових класів
1145-1230
Практична робота
Візуалізація уроку зарубіжної літератури. Робота з Google – формами. Створення різних видів тестових завдань.
                                                        Чудний О.В., учитель інформатики
                                                         Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
                              Зустріч у колі колег
1230 -1300
Вправа «Емоційна крапка».
Мудрі думки.
                                                           Горбанець Л.М., методист РМК

Підведення підсумків роботи семінару – практикуму.
Обмін досвідом роботи.
                                                         Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури

Комментариев нет:

Отправить комментарий