План
проведення районного семінару - практикуму
вчителів зарубіжної літератури на базі Петрівської ЗШ І – ІІІ ступенів
Проблема семінару. Інтегроване навчання на уроках зарубіжної літератури як шлях до формування творчої успішної особистості
Мета семінару: ознайомлення із особливостями інтеграції освітнього процесу на уроках зарубіжної літератури, що забезпечують умови для життєвого самовизначення, самореалізації кожного учня, формування творчої успішної особистості
0830-0900
|
Зустріч учасників районного семінару
Скворцова
О.М., заступник директора з навчально- виховної роботи
|
Методичний
рецепшен
|
|
0900-0930
|
1. Квік – налаштування. Я - особистість
2. Вправа „Долонька“
Шарова Н.Я., учитель
зарубіжної літератури
|
3.Особливості акмезорієнтованого освітнього середовища
Гнатюк
Л.Г., директор школи
|
|
4. Інтеграція: данина моді чи необхідність?
Горбанець Л.М.,
методист РМК
|
|
5. Ознайомлення з планом семінару
Шарова Н.Я., учитель
зарубіжної літератури
|
|
Педагогічний мікс
|
|
0940-1110
|
Фрагмент уроку зарубіжної літератури ( 9 клас).
Розвиток зв’язного мовлення.
Захист проектних робіт учнів у рамках уроку
психологічного малюнку персонажів.
Методична мета: розвиток в учнів інтересу до вивчення
предмета, підвищення
ефективності самостійної роботи,
індивідуалізації процесу навчання.
Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
|
Методичний майданчик.
Майстер – клас Шарової Н.Я. із проблеми «Креолізований текст на уроках
зарубіжної літератури як засіб активізації пізнавальної
діяльності учнів».
Методична мета: використання методичних прийомів, які програмують
позицію учня як активного
співтворця уроку.
Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
|
|
Корисні поради.
Як залучити учнів до творчості?
Методична мета: використання методичних прийомів, які програмують
позицію учня - творчої
успішної особистості.
Теренюк Т.Б., учитель зарубіжної літератури
Мисік О.М., керівник гуртка «Мистецтво слова»
|
|
1115 -1140
|
Презентаційний меседж.
Використання прийомів швидкого читання для
засвоєння навчального
матеріалу.
Методична мета: забезпечення практичної спрямованості освітнього
процесу,
формування універсальних компетенцій учнів на уроках.
Плис О.В., учитель початкових класів
|
1145-1230
|
Практична робота
Візуалізація уроку зарубіжної літератури. Робота з Google – формами. Створення різних видів тестових завдань.
Чудний О.В., учитель інформатики
Шарова Н.Я., учитель зарубіжної літератури
|
Зустріч у колі
колег
|
|
1230 -1300
|
Вправа «Емоційна крапка».
Мудрі думки.
Горбанець
Л.М., методист РМК
Підведення підсумків роботи семінару –
практикуму.
Обмін досвідом роботи.
Шарова Н.Я., учитель
зарубіжної літератури
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий