23 квітня 2019 року на базі Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів відбувся
районний семінар-практикум директорів закладів освіти з проблеми «Громадське
самоврядування в закладі освіти – вимога часу», мета якого – показати форми
роботи органу громадського самоврядування – ради школи – як
інноваційно-громадського управління закладом освіти на користь учасників
освітнього процесу.
На початку семінару керівників
шкіл привітали сучасними танцювальними композиціями учасники молодшої і старшої
групи танцювального колективу «Калинка».
Учениці 11 класу
підготували «Дайджест проблеми семінару» у якому пролунали роздуми про роль
громадського самоврядування в школі, його розвиток на основі партнерства
(Капінус Т.В., заступник директора з навчально-виховної роботи).
Директор школи Бурлак Л.Г.
провела екскурсію, презентувавши освітнє середовище закладу.
У ході теоретично-презентаційної
частини заходи виступили методист районного методичного кабінету Лепська О.П.
із теми семінару та директор школи Бурлак Л.Г., яка висвітлила питання
«Новостародубська школа як осередок громади».
У практичній частині
семінару керівники шкіл стали учасниками педагогічної гри «Громадське самоврядування. Рада школи»,
у ході якої ознайомилися з нормативно-правовою
базою, завданнями і принципами
організації шкільного самоврядування (Пустовойтенко Р.М., заступник директора
школи).
Засідання ради школи, на
якому були присутні представники від усіх учасників освітнього процесу:
батьків, учнів, учителів, провела голова ради школи Максімова Т.М.
Засідання відбулося цікаво
і нестандартно – в інтерактивній формі. Усі члени ради школи, а до них
долучилися і учасники семінару, працювали в 4 групах над розробкою проекту «Село, що прагне в
майбутнє».
У рамках семінару
відбулося заняття творчої лабораторії із
управлінської майстерності Пустовойтенко Р.М., заступника директора школи з
проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в умовах упровадження
Нової української школи».
План семінару
Комментариев нет:
Отправить комментарий